HYÖDYT ASIAKKAILLE
1
Asiakkaat voivat vapauttaa hankintaresurssejaan keskittymään ydinliiketoimintansa keskeisiin hankintoihin
2
Nordic Source neuvottelee kaikkien asiakkaiden puolesta raamisopimukseen, jäsenen tulee tehdä vain tilaussopimus, jossa sovitaan operatiiviset yksityiskohdat
3
Koko hankintayhteisön kategoriaosaamisen hyödyntäminen
4
Yhteinen iso ostovolyymi tuo hinta- ja muita etuja
5
Nordic Source tekee myös keskitettyä toimittajajohtamista niiden asioiden puitteissa, jotka ovat asiakkaille yhteisiä (mm. yhteiset mittarit)
NYKYISET ASIAKKAAT
Nordic Sourcella on 20 asiakasta. Seitsemän asiakkaista on osuuskunnan varsinaisia jäseniä (Anora, Atria, Fazer, Olvi, Paulig, Saarioinen, Valio) ja loput ovat kategoria-asiakkaita (Apetit, Alko, Foodwest, Honkajoki, Juustoportti, Lapin Liha, Orion, Raisio, Sucros, Tamro, Tikkurila, Vaisala ja Yliopiston Apteekki).
Osuuskunnan varsinaiset jäsenet kuuluvat osuuskunnan hallitukseen ja hallituksella on isompi mahdollisuus vaikuttaa Nordic Sourcen toimintaan ja suuntaan.
Kategoria-asiakas voi osallistua kategoriatiimin työhön ja vaikuttaa mihin suuntaan kategoriaa viedään.
Molemmille asiakkaille on saatavilla kaikki Nordic Sourcen sopimukset ja Nordic Sourcen tiimi tukee sopimusten implementointia.
OSUUSKUNNAN VARSINAISET JÄSENET
KATEGORIA-ASIAKKAAT
Nykyisillä asiakkailla on 80+ operatiivista yksikköä (tuotantoa, muut operaatiot, logistiikkakeskus, pääkonttori) Suomessa ja noin 30 operatiivista yksikköä seuraavissa maissa: Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Latvia, Liettua, Ukraina, Ranska, Iso-Britannia, Hollanti, Belgia.
ASIAKKAIDEN
TOIMIPISTEIDEN SIJAINTI
KUINKA HAKEA ASIAKKAAKSI?
Lisätietoja toimitusjohtajalta. Hyvä tapa aloittaa on pitää Nordic Source esittelytapaaminen, jossa samalla voimme keskustella Teidän yrityksen tarpeista ja tilanteesta.